1. מאירועי השבוע ב'פתאל טרמינל' - הטרמינל היוקרתי לטסים במטוסים הפרטיים, בעלי הממון, ואלו שיוצאים את ישראל באווירה נינוחה, ללא זכר לתורים הארוכים המשתרכים בנתב"ג: דוד פתאל, זכיין הטרמינל, מגיע לפקח מקרוב על קבלת הפנים לזמרת ג'ניפר לופז שנחתה זמן קצר קודם ויצאה אל האוויר המהביל של ארץ הקודש דרך הטרמינל הפרטי. בעוד ג'יי לו נשאלת אם יש לה מה להצהיר, נצפו באותו מקום, ארוזים בדרך לחוויות מעבר לים: אלפרד אקירוב עם רעייתו חווה ועורך הדין רמי כספי.


דוד פתאל (צילום: אביב חופי)
דוד פתאל (צילום: אביב חופי)

רמי כספי
רמי כספי



2. זלמן שובל, מייסד בנק ירושלים, ורעייתו כנה, חנכו השבוע את סניף אשדוד של הבנק שעבר מרובע א' באשדוד למרכז הקרייה. מי שהגיע כדי לקבוע מזוזה ולברך הוא רבה של העיר אשדוד, יוסף שיינין. עוד נכחו בטקס - יו"ר הדירקטוריון הבנק - זאב נהרי, המנכ"ל גיל טופז, ודוד לוי - משנה למנכ"ל.

זלמן וכנה שובל (צילום: יבגני זביק הפקות אירועים)
זלמן וכנה שובל (צילום: יבגני זביק הפקות אירועים)

3. ב'לייב פארק' בראשון לציון נערכה בשלישי הופעתו של הזמר הלטיני הבינלאומי ג'יי באלווין במסגרת Coca-Cola Wow Festival 2019. במהלך הקיץ לקחו עשרות אלפי צעירים בגילאי 16-18, חלק, בפרויקט wow של קוקה-קולה, ובמסגרתו התנדבו בשלל נקודות ברחבי הארץ באמצעות עמותת "רוח טובה". חגגו עם הצעירים: רז קינסטליך - ראש עיריית ראשל"צ, הראל חייקין - מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, ניר לוינגר - מנכ"ל חברת המכירות וההפצה של החברה המרכזית, שלי שמיר-קינן - סמנכ"לית השיווק, אורלי פלקס מנהלת השיווק; איש העסקים גולן עינת מבעלי 'ארומה ת"א' ורשת 'רולדין' ומשה הלוי - מנכ"ל קבוצת GEG .

גולן עינת ומשה הלוי (צילום: אמיר יעקובי)
גולן עינת ומשה הלוי (צילום: אמיר יעקובי)

הראל חייקין
הראל חייקין

שלי שמיר קיינן
שלי שמיר קיינן

4. שלמה קרמר, יזם ההיי-טק וממייסדי חברות צ'ק פוינט ו'אימפרבה', התייצב במוצאי שבת עם רעייתו דורית חכים, בסינמטק ירושלים, להקרנת הבכורה של הסרט 'קצפת ודובדבנים'. קרמר הוא מפיק משותף של הסרט עם רונן שגיא וגור בנטביץ' שביים וכתב את הסרט הקומי אוטוביוגרפי.

שלמה קרמר ודורית חכים  (צילום: רפי דלויה)
שלמה קרמר ודורית חכים (צילום: רפי דלויה)

5. לאה גלובוס נחתה לחופשת מולדת ונצפתה מבלה עם חברות במסעדת 'טורקיז' במתחם 'סי אנד סאן' בתל-אביב.

6. רגע לפני יציאתה להופעה בישראל, קיימה ג׳ניפר לופז בארה״ב, הופעה לרגל יום הולדתה ה-50. ההופעה במיאמי הייתה מלאת התלהבות, ומהלכה הכריזה ג׳יי לו על יום הולדתו של חברה לחיים – שחקן הבייסבול אלכס רודריגז - הידוע בכינויו 'איי רוד'. ג’ניפר העלתה את אלכס לבמה, הקדישה לו שיר יום הולדת בצירוף ריקוד פרובוקטיבי בסיגנון ג׳יי לו.

שני ילדיה של לופז ושני ילדיו של איי רוד עלו גם הם לבמה לברך .בין החוגגים בשורות הראשונות בהופעה ומאחורי הקלעים איל הנדל"ן הניו יורקי, רותם רוזן ושני ילדיו, אשר חזר גם הוא מחגיגת יום הולדת פרטית באי היווני מיקונוס.

7. "טוליפ אנטרטיינמנט", המפיצה הבלעדית של סרטי 'וורנר' ו'יוניברסל' בישראל, קיימה בשלישי הקרנת בכורה לסרט "מהיר ועצבני: הובס ושואו". הגיעו נינוחים למתחם 'יס פלאנט' בראשון לציון כדי לצפות רגע לפני כולם: יו"ר עמותת אלו"ט - עמוס שפירא ורעייתו חלי לוי, שרון כידון עם בן זוגה ד"ר אביתר נשר, מנכ"ל גוטקס - רון גרונדלנד, מנכ"ל גלידות פלדמן - רונן זהר ועוד.

חלי ועמוס שפירא (צילום: סיון פרג')
חלי ועמוס שפירא (צילום: סיון פרג')

אביתר נשר ושרון כידון
אביתר נשר ושרון כידון

8. אל פארק הירקון נהרו בחמישי שעבר כ-45,000 איש ואישה ליהנות מהמופע של להקת 'בון-ג׳ובי' שהופק על ידי 'לייב ניישן ישראל' בבעלות גיא בסר ושי מור-יוסף. במתחם ה-VIP נערך טרום ההופעה, קוקטייל של קייטרינג 'פלפל', בהשתתפות אנשי עסקים, מוזמניהם של בסר ומור יוסף. נכנסו לקצב: ח"כ ניר ברקת ורעייתו בברלי, שולם לפידות, חיים גבריאלי שהגיע עם בנו, תמי מוזס, אמנון מרחב - מנכ״ל התאחדות הקבלנים, לוי הלוי - מנכ״ל כאל, רון וקסלר - מנכ״ל ישרכארט, בת-שבע בובליל ועוד.

לוי הלוי וגיא בסר (צילום: סיון פרג')
לוי הלוי וגיא בסר (צילום: סיון פרג')

שי מור יוסף וניר ברקת (צילום: סיון פרג')
שי מור יוסף וניר ברקת (צילום: סיון פרג')

שולם לפידות (צילום: אביב חופי)
שולם לפידות (צילום: אביב חופי)

בת שבע בוליל (צילום: אביב חופי)
בת שבע בוליל (צילום: אביב חופי)

רון וקסלר (צילום: אביב חופי)
רון וקסלר (צילום: אביב חופי)

שיק | ענת טמיר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

ככה מגיעים לאירוע כדי להשאיר חותם: ענת טמיר בחליפה שמורכבת מחולצת משי עם סרט ארוך בחלקה הקדמי ומכנסיים תואמים - מבד כהה בעל דוגמת פרחים לבנים, בצפיפות משתנה שמשווה לו את המראה היוקרתי. על מנת שלא להגזים, שילבה חגורה שחורה, תיק צד לבן ונעלי שפיץ בגוונים תואמים ומרשימים, שהשתלבו לאנסמבל בלתי נשכח